أخبار عاجلة:
panneau publicitaire maroc decoupe laser casablanca imprimerie casablanca imprimerie casablanca imprimerie maroc objet publicitaire maroc

شيرين عبد الوهاب تطلق أول رد على والد زوجها حسام حبيب!

كشفت الفنانة شيرين عبد الوهاب، في أول تعليق لها، بعد حوالي الـ 24 ساعة من الصمت، بعد انتشار تسريب منسوب إلى حسين حبيب، والد زوجها، يتحدث فيه عن خطة ابنه حسام، للزواج منها لاستغلالها والاستفادة من ثروتها.

وقالت شيرين عبد الوهاب، في الرسالة الصوتية، التي نشرتها على جزأين، عبر موقع التغريدات «تويتر»، قائلة: «عاوزة أطمن كل الناس اللي بتحبني وكل الناس الكويسين، أنا بخير، ومفيش أي نوع من أنوع الخطر على حياتي، بالنسبة للي حصل، محتاج إني أرد عليه، ومينفعش أرد عليه في كلمتين، حسام جوزي اللي أنا معشراه، إنسان من أنضف رجال الدنيا، وإنسان محترم، ومتربي، وبيحبني من أكتر من نفسه».

من بعدها شاركت تسجيل صوتي جاء فيه “عايزة أطمن كل الناس الي بتحبني اني أنا بخير ومافيش أي خطر على حياتي…حسام جوزي ده إنسان من أنضف رجال الدنيا ومتربي ومحترم وبحبني أكثر من نفسي وما يستاهلش القسوة دي أبداً”

وقالت شيرين عبد الوهاب، عن حسام حبيب، في الجزء الثاني من رسالتها: «مفيش توكيلات باسمه، والفيزا بتاعتي مش معاه.. وكل الكلام ده مش مظبوط، لأني كلي أنا كده بتاعته، ففيز إيه وتوكيلات إيه.. وكمان أنا جوزي راجل متمصر وابن ناس وابن عيلة محترمة أوي.. ومقبلش كمان إن حد يتكلم عن كده.. ولا هو ولا أمه».

وأوضحت: «حسام مفيش منه خلاص.. الناس اللي زيه مبقوش موجودين.. وخلي الناس تفهم كده بالعقل، إحنا بقالنا كده 4 سنين متجوزين.. لو كان فعلا راجل عاوز يستفيد مني كان عمل غنوة سنجل لنفسه.. بس الناس لازم يكون عندها عقل وتشوف.. الراجل ده صايني وصاين.

بالعودة للتسجيل الصوتي المتداول  فقد جاء فيه أن حسام يخطط للزواج بفتاة أخرى أصغر عُمراً من شيرين لأنه يرغب بإنجاب الأطفال وهي لم تعد قادرة على الإنجاب. كما أن والد حُسام وصف زوجة ابنه بأنها مزاجية ودائماً ما تبدي مللها من حسام والأطفال وحياتها. 

وتابع والد الفنان أن شيرين غير مُستقرة نفسياً ووصفها بـ “الفتاة الشعبية” وأن حسام يدير كافة حساباتها البنكية من دون الرجوع لها وأنه يسرق مبالغ مالية من الحساب.

 

 

اضف رد